Sudilah menjadi teman

Isnin, 7 Disember 2009

Bersiaran dari Seri Malaysia Kuantan..

Sekarang mama dalam perjalanan pulang balik ke Shah Alam..Penat sungguhlah rasanya badan ni..Masa pergi ke Kelantan kami sekeluarga ikut Gerik..tapi balik menyusuri Terengganu dan masuk Kuantan..

Alhamdulillah takde banjir dimana-mana jalan yg kami lalui..Perkahwinan Cik Baha berjalan lancar..Mama dan makcik2 yg lain2 semuanya tolong -menolong memerah otak menghasilkan hasil seni (barang hantaran..).Buat hantaran ikut syokk sendiri..Buat hantaran untuk memenuhi impian masa kahwen yg belum tercapai (bukan begitu makcik Yatie..he3).

Seronok bila berkumpul ramai2 begitu..

Di hotel Seri Malaysia Kuantan ni ada WIFI..so bolehlah update blog..(siap takmo ikut hubby pergi shopping lagi..macam sukar dipercayai??? Percayalah..(rindu sungguh ngan blog ni..)

7 ulasan:

ain berkata...

akak pun mcm tok leh nak pisah ngan blog. rindu betul nk update blog lps hampir 2 mggu cuti.

zureen @ mama berkata...

samalah kita kak ain.he3

Nanti bila dah tiba di Shah Alam ..lebih mudah nak berblog..he3

Anna berkata...

Hi salam kenalan..Welcome u to visit my http://anagallery-suhanaoct.blogspot.com...Nice to meet u :)

xiiinam berkata...

Sekadar mahu menitip pesan..


"Salam Sayonara!"

Masayu Ahmad berkata...

salam

seronoknya dapat cuti2 malaysia

Sasha berkata...

seseakli kena jugak berenggang ngan blog... hidup realiti tu yg utama tp Sha pun dah melekat sgt ngan internet... susah hidup jdnya... selamat bercuti... ada byk masa lg kan?

NiNa' berkata...

hehehe..
x boleh lai dr berblog~~ hehhe..

kuantan, singgah la umah saya... =)