Sudilah menjadi teman

Rabu, 17 Mac 2010

Gigi Anda Berlapis-lapis...??

Kalau gigi telah berlapis bersiap sedia untuk dicabut..Pagi tadi mama dapati gigi Hani dah berlapis (ini bukan kueh lapis ye, nak buat lapis-lapis..). Maka petang ini akan berjumpa dengan dentist untuk operasi cabut mencabut..(macam rumput jer nak cabut2..)

Bukannya sakit pun kena cabut (yelah sebab yang akan dicabut bukan gigi mama kan..he3).Nanti mama belanja makan aiskrim..Yang tak cabut gigi pun dapat ok..

4 ulasan:

m a h e y r a berkata...

kne cabut cept2 tuh .
nnti ta lawa :D

kakchik berkata...

salam zureen.
anak sedara kakchik si ameirah tu sedang sakit gigi skrg ni. habis bengkak gusinya sampai ke mata tapi punyalah dia tak mau orang tengok. nak bagi makciknya yg doc gigi tengok pun dia tak mau. nak bawa ke klinik lagi dia meraung takmo pergi. kalau senang, dah lama ibunya bawa pi cabut gigi berlubang tu.

p/s: dulu gigi kakchik pun berlapis, kronik, kakak suruh pakai braces, skrg dah tersusun elok.

zureen @ mama berkata...

maheyra..yelah kena cepat dicabut..

zureen @ mama berkata...

Kak Chik, pujuklah dia untuk ke klinik..