Sudilah menjadi teman

Khamis, 19 November 2009

Berangan nak tukar langsir..

Rasanya dah lama sgt mama pakai langsir ni..nanti nak cari yg lainlah utk blog ni.

So petang ni acara jalan-jalan cari langsir akan berlangsung..he3

6 ulasan:

ku tak sempurna berkata...

sempena raya aji ke??

hihihi... rajin sungguh :D

xiiinam berkata...

cklah guna langsir buatan sendiri cap mata sepet je...sebab rumah ckLah memang kosong tanpa perabot pun...selera masing-masinglah kan ha..ha..ha..


bagi blog rakan-rakan yang guna sesetengah template import...ckLah nak akses blog dia lambat sikit...terutamanya yang banyak widget berkelip-kelip dan berterbangan bagai....

zureen @ mama berkata...

KTS..angan2nya macam itulah...

Memandangkan masa raya aidilfitri tak tukar langsir..jadi eloklah ditukar kini...(wah! bunyiknya mcm langsir kain jer..wakaka..)

zureen @ mama berkata...

Ck Lah nak jugak buat spt itu..tapi tak retilah plak nak membuatnya...he3

Sasha berkata...

Try gi sini kot ada yg bkenan...

http://hotbliggityblog.com/

zureen @ mama berkata...

Thanks Kak Shasha..