Sudilah menjadi teman

Khamis, 21 Oktober 2010

Encik Kereta Putih ...

Buat pemilik kereta putih yang sukacitanya mengHON kereta mama pagi tadi...ANDA SAYA MAAFKAN DENGAN SETULUS HATI.....

Waktu itu rasa macam nak HON kereta tu balik kuat2..tapi itu menyebabkan mama dan pemilik itu SAMA SAHAJA...(saya takmo jadik macam kamu...)

Walaupun mama tertanya-tanya ..entah kenapalah agaknya suka sangat main HON pagi-pagi begini..Bukankah ianya boleh menimbulkan kemarahan orang lain sahaja...Membawa kereta perlu bertimbang rasa ..tak boleh terburu-buru menyelit -nyelit..Line clear baru boleh masuk jalan..OK

Tapi mama berbaik sangka sahajalah ye..MUngkin pemilik kereta putih itu SAKIT PERUT DAN PERLU SEGERA KE TANDAS... :)

8 ulasan:

AIN NAZRI berkata...

hahahahaha... memang dia teruk la hon org pagi2.. agak2lah pon kalu nak cepat pon.. mungkin betol cakap mama.. dia cirit beret.. ekekeke

zureen @ mama berkata...

Ain..kemungkinan sakit sangat perut kot...he3

rossoneri berkata...

a'a sakit perut tuh...ntah2 dah terkeluar pun..erkkk

zureen @ mama berkata...

Ross, mungkin blum lagik..kalau tak gerenti encik kereta putih dah langgar belakang kereta kak zureen..he3

Suzi berkata...

zureen...betul tu bersangka baik...agaknya dia sakit perut tu hehehe...

teringat masa kami balik TRG hari tu ada satu kereta tu laju sgt dan potong kereta lain bukan main lg, hubby ckp biarkan dia agaknya dia sakit perut. last2 ada xcident kat depan, rupanya kereta tadi...meninggal kat situ juga. Innalillah...

zureen @ mama berkata...

takut zureen mendengar cerita tu Kak Suzi...

I*K*T*I*R*A*F berkata...

cayalah mama!!


pssst:lama x kesini! :)

Tanpa Nama berkata...

saya pakai kereta putih. tp bkn saya