Sudilah menjadi teman

Isnin, 14 Julai 2014

Setahun berlalu...

Sebenarnya baru perasan yang blog ni dah tak berupdate selama setahun...Ini disebabkan diri ini rasa lebih suka membaca dari menulis..

Banyak yang telah berlaku dalam setahun yang berlalu..

Berjalan jalan di Langkawi sekeluarga memang best..nikmat kegembiraan bila dikelilingi orang orang yang kita sayang.

Penghujung tahun lepas hubby terpaksa menjalani operation slip disc kali kedua..Merasalah sambut tahun baru di hospital..melihat bunga api dari tingkap hospital sahaja.Alhamdulillah kesihatan hubby pun dah semakin baik..

Anak sulung pun dah duduk asrama sekarang..Setelah mendapat keputusan yang cemerlang dalam PMR , amin dapat offer masuk SBP..Dan kali ini mama lepaskan amin pergi (dulu lps UPSR rasa macam kecil sgt..hihihi)



..Amin dapat masuk sekolah makcik-makcik dan pakciknya..Generasi kedua family mama yang belajar disitu..Selamat maju jaya..mendoakan segala yang terbaik buat amin.

Tapi selalu rindu dia...Mama titipkan doa setiap kali rindu amin..

Sekarang bulan Ramadhan..kejap je masa berlalu..Semoga mama dan keluarga dapat memanfaatkan sepenuhnya bulan yang penuh keberkatan ini..

5 ulasan:

Unknown berkata...

Update la, saya pun nak singgah dkt blog awk jugak

Unknown berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
suzana jaafar berkata...

lamanya tak update blog :)
meh la lawat blog ana
http://www.ummiadikkakak.com/

Unknown berkata...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Oh ya, di sana anda bisa dengan bebas mendowload music, foto-foto, video dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

nrainsyhdh berkata...

hi