Sudilah menjadi teman

Rabu, 24 Disember 2008

Operasi Sampul

Sekarang mama sedang membusykan diri dalam operasi sampul (sampul buku ).Bertungkus lumus menolong anak2 menyampul buku2 yg dah dibeli oleh ayah.Amin dan Zati sibuk memotong selotep untuk menyampul buku tersebut.Actually masih ada buku yg belum dpt dibeli sbb sudah kehabisan stok..Prepation persekolahan, mama kena selesaikan dlm minggu ni juga supaya bila naik sessi persekolahan ,semuanya berjalan dengan lancar.
Hari ini ada operasi memasang nametag dan lencana sekolah pula..Mana2 baju yg perlu dialter pun kena dibuat dengan kadar segera.(Cakap jer nak buat dengan kadar segera ,but mama asyik duduk depan notebook ni..entah bila pulak nak mulanya..he3)..Sahlah last minutes punye perangai..tak boleh dicontohi..he3
Barangan persekolahan mostly dah siap..cuma tinggal sikit2 shj..Termasuk persediaan mental anak2 nak naik sekolah.Yelah sebulan duduk bersenang lenang kat rumah..

2 ulasan:

Suzi berkata...

dah lama tak merasa operasi mcm ni...teringat zaman sekolah dulu2. kat sini anak2 blm lagi kena beli buku teks...buku tulis dan buku aktiviti pun sekolah yg sediakan...simpan kat sekolah je...buku h/work je bawa balik...bnila kahir tahun buat balik semua tengok2 semua bersampul elok je...dia org buat kat sekolah kot...

Zureen berkata...

Seronoknya buku2 anak2 kak suzi dah disampulkan..Zureen sampai naik trauma tengok plastik dan selotep..he3,byk sgt bukunya.