Sudilah menjadi teman

Jumaat, 23 Oktober 2009

Bengkak Mata..Banyak Menangiskah??

Sejak malam tadi ayah dah start gatal-gatal mata..Mengadu pada mama akan kebimbangannya terjangkit penyakit mata.Yelah Amin pun sedang dilanda penyakit itu sekarang..Hmmm..

Menjelang Subuh ,mata ayah langsung tak boleh dibuka ,macam kena gam ...kesian mama tengok.Nampaknya terpaksalah ayah ambil MC hari ini..Dan hari ini ayah terpaksa memakai cermin mata hitam walaupun dalam rumah..Mama tak kisah duduk dekat2 dengan ayah, but ayah yg tak beri izin..takut terjangkit pada mama katanya..he3

Mengenai hal katil semalam ,dahpun selesai..selepas ayah balik dari kerja semalam ,terus ke kedai perabot utk menukarnya.Memang kena marahlah agaknya org kedai perabot tu(mama tak ikut sbb ayah tak beri ikut..he3).Ayah minta tukar dengan perabot di showroom itu jugak,atau ayah nak pulangkan balik shj katil yg rosak tu..(Yelah di showroom tunjuk barang2 yg baik punye, tapi yg disimpan di stores kualiti tak sama..sgt tidak beretika.)

Bila ayah balik dari kedai malam tadi , mama lihat memang sah ,barang yg kami dpt jauh berbeza dengan sebelumnya..So pekedai2, jangan main2 tau dengan mama punya laki..Kalau buat bininya sakit hati..makanya sakitlah telinga anda kena marah dek ayah..he3

Mama dah black listkan kedai perabot yg tak jujur itu..

16 ulasan:

Tirana berkata...

sekarang musim sakit mata ke? Anak kak tirana yang sulong tu pun baru ni merah mata dia tapi ni dah ok dah..nasib baik tak berjangkit satu rumah

ain berkata...

ye lah kot tgh musim sakit mata! nebor akak pun tgh sakit mata anak beranak!

ku tak sempurna berkata...

sakit mata mmg tak best...
uwaaaaaaaaaaa... jgn makan ayam..

hikkksss
.
.
.


.
.




harap2 katil baru ni tahan lama...

zieha berkata...

amik la gambo katil teww zureen..hehehe..mmg nak kena tokeh kedai perabut tu..tau nk untung je kan..ganyang sama dia:D..hehehe

zureen @ mama berkata...

Rasanya memang musim sakit mata agaknya..

zureen @ mama berkata...

Harap2 zureen tak kena sakit ni Kak Ain..susah plak nak memasak nanti(he..actually nak ckp ,susah plak nak tgk PC..he3)

zureen @ mama berkata...

KTS..

Kalau makan ayam..nanti sakit mata ye???

zureen @ mama berkata...

Kak Zieha..tak terfikir plak nak amik gambarnya..

Dah selamat ditukarkan pun..he3

azi berkata...

Memang x patutlah kedai perabot tu. Tak pe lah zureen, banyak lagi kedai lain yang bagus2. Lagipun bukan hari2 nak beli perabot kan?

zureen @ mama berkata...

Kalau beli perabot hari2..penuhlah rumah zureen dah keringlah poket hubby..he3

Sasha berkata...

Musim agaknya... ramai gak dgr org sakit mata... harap2 kami sekeluarga tak kena sbb kalau sekali kena mau sebulan bau nak pulih...

pekedai byk yg menipu!

naz ilyn berkata...

salam... alhamdulillah akhirnya selesai juga pasal katil tu... sakit mata ni mudah berjangkit tapi kalau suami yang kena macam mane pun kena dekat juga betul tak zureen.

xiiinam berkata...

Kesiannya ayah....

zureen @ mama berkata...

Memang sedang musim sakit mata agaknya Kak Shasha....

Zureen dah blacklistkan kedai tu..

zureen @ mama berkata...

Kak Naz..kalau hubby kena sakit mata maknenya zureen pun kemungkinan besar akan kena sbb duduk tidur sebelah dia..he3

zureen @ mama berkata...

Hmmm..kalau tgk mata dia memang kesian..