Sudilah menjadi teman

Khamis, 22 Oktober 2009

Sudah ku sangka akan jadi begini..

Pagi tadi mama dapati salah satu btg penyokong bawah katil Shamel patah..Hish ini yg mama tak suka ni(baru sahaja beli isnin tadi..baru masuk 3hari guna)..rasanya sudah kena tipu dengan penjual perabot tu..Masa jual siap ckp solid woodlah bla..bla..bla..Takkan patahlah, tahan lamalah..Cakapnya berkobar-kobar ,pastu siap kutuk kedai perabot disebelahnya lagi..(Bab kutuk pesaing depan pelanggan memang mama tak suke wokey..)

Actually mama memang ada rasa tak berapa sedap hati masa dapat katil itu, sbb mcm ada sedikit kelainan dengan yg ditunjukkan di showroom.Ini sudah nyata ditipu..Petang ini juga mama akan kesana..Kita patut dapat kualiti selaras yg kita bayar.Kita kan pengguna...

But masalahnya skrg tak sure kat mana mama letak resit pembeliannya..waaaaa..(mata sudah bergenang ni...huhuhu).Tak sabar tunggu ayah pulang..mahu segera pergi serbu itu kedai..

13 ulasan:

Liana berkata...

His...ni kes tipu nie! Cepat cari resit tu... Jangan nangis2 yer... Cari pelan2. InsyaAllah akan jumpa resit tu :)

ain berkata...

betul tu...zu kena gi balik kedai tu! mintak yg baru..tp make sure resit pembelian mesti ada!! relax dulu, then cari lagi. good luck!

ku tak sempurna berkata...

mak aihh.. baru 3 hari dah patah??

memang tak patut!!

cari resit tu... jgn tak cari...

naz ilyn berkata...

salam... betul tu resit pembelian ni adalah bahan bukti yang penting kalau takde mesti datang dengan secapat mungkin supaya penjual tu takkan buat-buat lupa muka kita dan satu lagi kalau resit tak dapat dikesan juga kalau boleh suruh jurujual buka balik buku resit pembelian... pernah juga alami masalah yang sama mmg geram gila rasa tak berbaloi.

Tirana berkata...

Zureen,

memang tak logik kalau baru beli tiga hari dah patah..mesti penjual perabot tu dah tipu, dia hantar katil yang dah rosak pada Zureen.

~xiiinam~ berkata...

Katil zaman sekarang memang teruk kualitinya.....kalau beli yang harga ikut mampu kita.....





Anak ckLah pun dah berganti-ganti katil....nak beli mahal tak mampu...

zureen @ mama berkata...

Kak Liana..Alhamdulillah dapat juga cari resit tu..

Bila mengelabah camni, cari apapun tak jumpa...

zureen @ mama berkata...

Dah jumpa resit tu dlm kereta hubby..he3

Memang mesti diganti baru..

zureen @ mama berkata...

KTS..masa nak suruh kita beli ,janjinya mcm2..bila dah beli bawak balik...waaaaa nangis..

zureen @ mama berkata...

Risau juga kak Naz kalau tak jumpa resit sbb takut2 mereka tak mahu bertanggungjawab..

zureen @ mama berkata...

Itulah yg zureen harapkan masa membeli Ck Lah..agar dapat brg seperti harga yg kita keluarkan..

zureen @ mama berkata...

Salah zureen juga Kak Tirana tak check betul2 waktu dapat perabot itu..

Sasha berkata...

teruknya org kedai tu... berniaga kalau tak menipu mmg tak sah!...