Sudilah menjadi teman

Khamis, 31 Disember 2009

Senyum Sepanjang Tahun 2010

Apa azam tahun baru mama ini ?? (Tahun baru yg mana???).Tahun baru mama ikut tahun hijrah ye ... Bagi mama azam tak semestinya dibuat pada awal tahun sahaja..bila-bila masa pun boleh (ikut keperluan ..).

Contohnya nak kurangkan berat badan (asyik2 buat azam ni je setiap tahun...he3, nampak sangat tak berapa berhasil..wakakaka.)..Tak perlulah nak tunggu awal tahun baru nak berazam..Tengah tahun pun boleh ok..Akhir tahun pun still ok..

smile Pictures, Images and Photos

Kekal positif sepanjang tahun ..

23 ulasan:

niesz berkata...

hihi..same la mcm niesz..azam nk kurus xley2 capai gak smpai skang..hihi..but rase cam taun ni nk wat tul2..

xiiinam berkata...

Cheeeeeese!





Selamat Tahun Baru!

ain berkata...

selamat tahun baru utk zu dan keluarga!!!! semoga tercapai azam tahun baru!!!

AYU IDRIS berkata...

Salam kak zureen...
selamat thn baru...semoga sentiasa dirahmati Allah..

p/s : samalah kita...dok tertangguh aje hasrat nak kurus tu...hihihihi...

Lonecryer berkata...

slamat taon baru

Huda berkata...

yay mari kita menguruskan diri~
hehe

azieazah berkata...

Kadang2 terfikir juga, kenapa kita mesti tertekan dengan masalah kita besar? kita gemok kita gedebap or whatever istilah lerr...

Kak Azie pun besar juga, tapi tak ler terdesak sangat nak diet.. makan seadanya pun dah nak gemok.. I accept..

Sebab ada banyak cara lain untuk kita merasa yakin dan cemerlang..

Tapi kalu berjaya turun, alangkah baiknya, kan? Sebab selain dapat hindari penyakit, kita akan nampak lebih cantik dan lawa, yer tak? heheehe

zieha berkata...

senyum sokmorlah..
azam kita nak kuruskan badan mmg samalah..masih tak leh kurus..
hehehe..godaan byks sgt..
selamat tahun baru..tak kira nak wish gak..sbb angka lain kan..hehehe
all the best:)

nasier kassim berkata...

salam..sama gak la macam aku..berazam yg sama gak macam cik kak sejak 88 tahun dulu. 88 tahun..??? Camne leh jadik camni nih. Umur aku baru jer 22 thn 1/2..hehehhe

inyoman indra suputra berkata...

selamat tahun baru 2010 :)
lets make friendship
from :putra site

Rash berkata...

happy new year.. semoga azam mama tercapai ok.. aja! aja!

zureen @ mama berkata...

niesz..sama-samalah kita menjayakan azam nak kurus tu ..he3

Yakin boleh..

zureen @ mama berkata...

Ck Lah ..selamat tahun baru juga..

zureen @ mama berkata...

Selamat Tahun Baru untuk Kak Ain sekeluarga..

zureen @ mama berkata...

Ayu selamat tahun baru..

Bab azam nak kurus tu..bersama-samalah kita menjayakannya..he3

zureen @ mama berkata...

Lonecryer ..selamat tahun baru..

zureen @ mama berkata...

Huda ..selamat tahun baru..

zureen @ mama berkata...

Kak Azie..zureen pun sekarang dah ok bab berat badan ni..asalkan dlm lingkungan "normal weight" sudah memadai..(walaupun nak sipi2 masuk overweight..wakakaka..)

zureen @ mama berkata...

Kak Zieha selamat tahun baru..

zureen @ mama berkata...

Rash..selamat tahun baru..

zureen @ mama berkata...

Selamat tahun baru Putra..

Sasha berkata...

Sha berazam tiap2 hari... Moga tercapai segala yg dirancangkan.

SuRayA^i. berkata...

yeah sy stuju \o/ !~
xperlu tgu awl thun utk berazam hehe~