Sudilah menjadi teman

Isnin, 15 Mac 2010

Bunting Air..

Malam ni disebabkan mama akan menjalankan misi penting iaitu minum sebanyak-banyak air suam yg boleh..Maka akan buncitlah perut mama nanti..hohoho.. BUNTING AIR lah tu..

Awat nak minum berjug-jug air...?? Ini adalah kerana kata hubby ianya boleh mempercepatkan penyembuhan selesema..(kerana somi yg cakap maka mama ikutlah...try ajelah). Paling teruk pun malam ni, mama tidur terus dalam toilet tak perlu berulang-ulang kali tutup pintu tandas..he3

Macam dah terdesak aje bunyiknya ye..Try ajelah..(malas nak makan ubat banyak-banyak ..).Nak makan bila perlu sahaja...

11 ulasan:

xiiinam berkata...

Buncit malam-malam? AhakkkkkS!



Dibunciti air....




Semoga selsema segera berlalu...

azieazah berkata...

Mak aiii.. jaga-jaga jangan sampai terkencing di tilam.. hehehehe...

Tirana berkata...

Memang pun bagus minum air banyak-banyak. Cepat kurus badan..hehehe

|| NaFiRaa || berkata...

hehehe.. semoga cepat sembuh!

Manjakusayang berkata...

hehehe...mama...inagtkan apa ler tadi... Cuba ler mana tau boleh berjaya... selamat mencuba yer...

zureen @ mama berkata...

Ck Lah...kalau timbang berat sekarang..mesti terlebih 3 kg dr biasa..he3(boleh buat cover berat bdn ni..)

zureen @ mama berkata...

Kak Azie andai begitu takdirnya..salahkan laki sbb suruh minum air byk2....(suruh dia jemur tilam..he3..boleh??)

zureen @ mama berkata...

Kak Tirana..boleh kurus ye??Esok zureen tambah minum 3 kali ganda..he3

Tandas here i come..

zureen @ mama berkata...

Thanks Nafira..

zureen @ mama berkata...

Harap2 berjaya kali ni..

Darkbatman berkata...

ahaha.. ingatkan bunting ape td..sbr jela..tp lg bgs klau mama amek air oxygen.. mencuci badan n buah pinggang..harga pun seposen utk 1 liter.hehe