Sudilah menjadi teman

Ahad, 14 Mac 2010

Pusing Keliling Cari Carefour Kota Damansara..

Pagi tadi sepatutnya kami semua bercadang nak pergi Pasar Ahad Shah Alam..Hmm disebabkan masalah teknikal yang tidak disengajakan, maka rancangan itu dibatalkan sebulat suara(yelah tu..he3)

Bagi mengantikan program jalan-jalan makan angin sekeluarga, kami memilih untuk pergi Carefour Kota Damanasara (firstime datang kesini..selalu singgah ke Giant Kota Damansara sahaja..).Sepanjang jalan kesana ,jenuh juga mencari-cari dan melihat kalau-kalau ada papan tanda atau sebarang klue untuk kesana.. Banyaknya menunjukkan arah ke Giant saje. Tetapi akhirnya adalah juga direction kesana (itupun dah nak dekat sgt baru ada..hmmm..)

Disana takde beli apa-apa sangat cuma beli barang-barang makanan stok seminggu anak-anak yang bakal bercuti dirumah. Mama sempat juga membeli sepasang baju kurung pahang...(saje menambahkan stok baju kurung..) Tahun ni banyak majlis kawen yang perlu dihadiri (alasan yang kukuh untuk menambah stok ok..walaupun mungkin alasan sebenar ialah baju dah ketat sikit..he3)

5 ulasan:

diLL berkata...

isk3.. shopink lae.. ihiks~ sownoknyeww..~

sueraya berkata...

alasan nk ke mall...nk tmb collection bj rpnya...:)
perempuan....kita serupa...
hahaha:)

zureen @ mama berkata...

Dill..shopping memang seronok hiks..

zureen @ mama berkata...

Sueraya..alasan kukuh tu..sila2 gunakan alasan yg sama sebagai panduan..

xiiinam berkata...

Lama dah ckLah tak shoping kat KL ni....




Asyik membeli di kedai runcit Pak Ma'on je kat TI ni...hi..hi..