Sudilah menjadi teman

Sabtu, 1 Januari 2011

Rasa Macam Nak Muntah...

Rupanya susah juga gunakan kamera ni LUMIX DMC-TZ10..(buat masa inilah.. ke mama yang memang slow bab mengodek butang yang ada???..huhuhu..).Kepala sudah pening.. tengok butang-butang pada kamera menyebabkan sedikit rasa muak..

Tapi rasa sehari dua mengodek akan membuahkan hasil..Nasib baik tak gatal tangan beli dslr macam makcik ana..(kalau tak lagik haru dibuatnya..)

Esok nak cuba ambil diluar rumah pulaklah..Ada sesiapa nak jadi model tak berbayar..he3.Keropok dan air Ribena sejuk akan disediakan..

6 ulasan:

azieazah berkata...

Kamera digital adalah impian Kak Azie dari dulu lagi, belum kesmapaian.

Asyik la dor amik gambar guna hanfon jerrrr...

Ok la, dah ada kamera. Blogger yang ada kamera, kira lengkap pakej dah tu.

Ku Tak Sempurna berkata...

naaaakkk

nak jadi model

;)

best tuuuu dpt kamera

zureen @ mama berkata...

Kak Azie..zureen pun mengidam sudah lama jugak..Lepas beranak 5 baru dapat..he3

zureen @ mama berkata...

KTS..nak jadik model ye..sangat dialu-alukan..

Goreng kopok sebesen dan air ribena sejuk satu jug..sebagai upahnya..he3

Y a T C i E berkata...

la..ingatkan ape la rasa cm nak muntahnye.ingatkan syamil nak dpt adik.hahaha

ummu hanis berkata...

nak... nak... nak.. hanis nak jadi model ;)