Sudilah menjadi teman

Rabu, 21 November 2012

Tahniah Izati...



Pagi itu debaran sedikit terasa..walaupun bukan mama yang akan mengambil keputusan UPSR pagi tersebut..Izati tak sabar-sabar nak kesekolah bila dah pukul 10 pagi , tapi kena tunggu ayah dulu (ada hal plak kat opis pagi2..)Dah macam ayam berak kapur je mama lihat zati..tak senang duduk tunggu ayahnya balik..(mama pun sama ,ikutkan hati mama pecut je kereta avanza tu..kejap je dah sampai..but sebab ayah suruh tunggu..so kenalah tunggu..karang tak taat plak..huhuhu)                                            



Sesampainya kat sekolah keputusan masih belum diumumkan pun...hahahaha.Masa kat dewan berpecah dengan zati (sbb nak duduk dgn geng dia kat depan plak)..Mama yg sedikit kecut perut duduk di belakang ceruk dewan (nampak sgt kecutnya)..Tengok pentas pun tak jelas..(itupun sbb nak duduk belakng supaya kureng nebes..he3)  


Bila dah diumumkan ..Alhamdulillah nama zati tersenarai antara yang dapt 5A..(sbb duduk belakng sgt, muka anak pun tak nampak jelas...hahaha..)

Tahniah akak..Penat lelah terbalas akhirnya..Maniskan rasanya..

8 ulasan:

Tirana Mutiara berkata...

Tahniah buat Izati, mama dan ayahnya...

AIN NAZRI berkata...

wah tahniah adik Izzati.. alhamdulilah.. semoga terus cemerlang lagi lepas ni

zureen@mama berkata...

Terima kasih kak tirana

zureen@mama berkata...

Terima kasih Ain

azieazah berkata...

Syabas! Seronoknya anak berjaya dlm exam besar!

zureen@mama berkata...

Yang paling seronok tuan empunya badan...mamanya tumpang sekaki..tapi semoga terus berusaha dan tidak lalai dan alpa utk hari kemudian..

lady lavender berkata...

tahniah buat izzati & mamanya juga :-)

yus berkata...

tahniah... anak yus tahun depan tapi bola jer dalam pikiran dia...