Sudilah menjadi teman

Sabtu, 7 Februari 2009

Melawat mak buyung..

Cadangnya hari ni nak melawat adik mama cum mak buyung kat Serdang hari ni..Lama sgt tak tengok muka ,rindulah plak..Nak bawakkan muffin coklat chip,tapi tak tahulah dia ada selera tak mkn..tgk mabuk teruk(asyik mkn roti ajelah)..Tapi husbang dia still boleh mkn..he3

MyEm0.com

Takpe nanti kalau mabuk dah ok..Mama akan tolong masakkan yg sedap2 utk buat Mak Ana gemuk pulak ye..

MyEm0.com

8 ulasan:

Sasha berkata...

bestnyer kalau dpt kakak mcm Zureen... rajin memasakkan utk adik2nya... baru cadang nak buat muffin choc chip ari ni... kebetulannya!! tp byk program plak... ari ni sha pun nak melawat mak buyung tp buyung dia dah pecah!!

ku tak sempurna berkata...

nak skit muffin coklat chip tu :D...


takkan bg kat mak buyung je :D

KakChik berkata...

Adik Zureen bertuah dan patut berterima kasih kerana punya kakak yang sebaik Zureen.
Adik KakChik, ibu Kakak & Nana pun ada balik ni, itu yang hari ni kami masak nasi impit sebab dia yang mengidam nak makan.

Zureen berkata...

Kak shasa,adik zureen firstime pregnant ni,so dpt special treatment sikit..he3

Zureen berkata...

Akak yg nak mintak coklat chip tu,anytime zureen boleh beri..cuma kalau tak berapa sempurna jgn marah ye?..he3 gurau jer.

Zureen berkata...

Kak chik,adik zureen ni bongsu perempuan,lagipun pregnant bukan selalu,so layan ajelah apapun yg di idamkan asalkan halal..he3

(mkn selipar halal tak??hmm..harap2,dia tak mengidam selipar)

Suzana Ja'afar berkata...

adus.. mak buyong kan ana ye... sabo je la.. tapi xsampai pun muffin tu... hehehe.. xpe la..len kali pun bole.. ni bleh tuntut ni kan? hehe..

naz ilyn berkata...

salam...

baru-baru memang cam tu lama-lama nanti selerlah makan... pantang jumpa makanan nak makan jer...