Sudilah menjadi teman

Selasa, 9 Jun 2009

Awards dari Kak Shasha..


Terima kasih kepada Kak Shasha sbb sudi beri award ini..Memang bertuah badan sbb dapat award cantik sebegini..Walaupun tak pernah bertemu dengan tuan punya badan, tapi terasa mcm dah kenal lama shj..(entah2 dah berapa kali terserempak di Giant Shah Alam..wakakaka.. cuma tak kenal jer.)

Tadi masa bertandang umah Kak Suzi pun ada award yg sama..Zureen kutip semuanya bawak balik ye..
Thanks utk Kak Shasha dan Kak Suzi..luv you both.

8 ulasan:

ain berkata...

dah tepek dah...akak lum lagi.hihi

Sasha berkata...

meriah dunia blogger bila tiba musim award... thanks sudi tepek award kat sini... Zuren Shah Alam kat mane yer...

Rumah akak kat Kemuning Utama akan siap hujung tahun depan... ntah2 kita dok dekat2 je kot... teringin gak nak jumpe Zureen... bole sembang2 pasal teknik2 menjahit... maybe satu hari nanti kita boleh berjumpa... InsyaAllah..

zureen @ mama berkata...

Tepek jgn tak tepek Kak Ain..he3

zureen @ mama berkata...

Zureen dududk berdekatan Subang Airport..
Tiap2 hari asyik tengok kapal terbang lalu ajer..naiknya tak..huhuhu..

InsyaAllah kita akan bertemu jua nanti..

ku tak sempurna berkata...

tuah dah mari ke belum?? :D

zureen @ mama berkata...

So far mcm blom lagik..kena rajin doa ni..

xiiinam berkata...

Salam...
Salam....



Ku ingin tumpang beraksi di gelanggang selalu-selalu..


apakan daya...





Line tumpang orang ni...


curi-curi...


Broadband ckLah hancur...anak bawa pergi kem...

zureen @ mama berkata...

Kesian Ck Lah...

Tak usah risau belilah broadband baru..he3