Sudilah menjadi teman

Selasa, 14 Julai 2009

Bayaran utk model ????







Susah sungguh nak dapatkan kerjasama model kecik ni..harus kena pujuk utk bergaya depan lensa kamera ni..Model2 yg lain sibuk dengan persekolahan..So model yg ini shj yg ada..


Beberapa hari yg lepas mama busy menyiapkan baju2 anak2 pompuan..Inilah hasilnya, wlaupun biasa shj ..tetap menepati citarasa dan guideline pemakaian baju utk anak2 pompuan..Baju ini mama buatkan seluar cream..Tapi utk baju yg lain, ada juga yg bakal digandingkan dengan kain ..


Tapi bagi Sara still kena pakai seluar panjang memandangkan dia sgt lasak (takut terselak2 kalau pakai kain..malulah pulak..he3)


Minggu lepas pun ,mama busy tolong ayah mengecat bahagian tangga..sungguh letih (agaknya org yg cat bangunan lagilah letih..huhuhu)


Memandangkan mata lalat tu ,firstime buat setelah sekian lama mama tak buat(berkurun lamanya)..hasilnya kira oklah..(mesti positif kata ayah..)..Mama akan cuba buat yg lebih baik lagi..he3(positif ni)

16 ulasan:

ku tak sempurna berkata...

klu mata lalat tu buat warna yg kontra dr baju baru boleh nampak ok ke tak... sekata ke tak..

camana nak bagi markah ni????

hihihi...

.
.
.
.

dah habis lawa dah mata lalat tu.. bagi 5 bintang...

Princess Liyana berkata...

cantikkklaa bj tu mama...pandai mama buat..huhu;)

xiiinam berkata...

zureen;
Tailor ckLah dah tak nak terima kain ang ckLah beli kat jln Masjid india semalam.....nak hantar kat zureen boleh....hu..hu..hu..

Tirana berkata...

Model cilik kena minta gaji dari mama..hehehe..bukan senang nak jadi model...penat tau..

zureen @ mama berkata...

KTS..tulah yg zureen kata sepatutnya pakai warna hitam sahaja..he3(sure contra..wakakak..)

Sure mcm mata lalat...

Apamacam agak2 ada berani???

zureen @ mama berkata...

Puteri Liana..Alhamdulillah setakat ni adalah improvement sikit2 bila buat baju..

Baju yg tak jadi jgn dikenang..he3

zureen @ mama berkata...

Kalau Ck Lah nak fesyen Sara..boleh kot..(sebagai ingatan seluarnya bergetah cerut ye..he3)

Ada berani??(sure takut....he3)

zureen @ mama berkata...

Kak Tirana..mulutnya membebel sbb terpakse menahan sinaran matahari..he3

ain berkata...

comelnya model cilik tu. malu2 gitu!!

psst...lawa lah mata lalat tu. pandai zu.

zureen @ mama berkata...

kak Ain..zureen pun tak sure itu jadik mata lalat or mata semut ke??

Dua kali tengok mcm felik2 plak bentuknya..hahahaha..

kakchik berkata...

beruntung sungguh dapat mama yang pandai menjahit ni. zureen ni macam ummi kakchik. masa kecik2 dulu sampai sek men, semua baju ummi yang jahitkan. bila dah dewasa sikit belajarlah juga menjahit tapi sempat praktis kejap je. sekarang ni mana la sempat nak menjahit w/pun teringin sangat.
musim nak raya tentu banyak zureen dapat tempahan kan.

zureen @ mama berkata...

Kak Chik..zureen takde ambil tempahan..(masih tidak layak amik tempahan..he3)..

Buat baju hanya utk anak2 shj buat masa skrg ni....

Sasha berkata...

Zureen ada 5 org model yg comel2... byaran utk diorang maybe takde tp upahnya lumayan! dpt pakai baju tailor & specially made utk diorang...

sungguh cantik baju buatan Zureen...

zureen @ mama berkata...

Zureen cuma pandai buat baju pompuan shj..so anak2 lelaki sulung dah muncung2..he3

Alhamdulillah..hopefully akan bertambah baik..Amin..

Suzi berkata...

cantiklah tu zureen..utg anak2 zureen dpt pakai hasil kerja tgn mama dia...

model tu pun comel hihihi....

zureen @ mama berkata...

Terima kasih Kak Suzi..

Harap dapat buat lebih baik lagi dimasa akan datang..