Sudilah menjadi teman

Jumaat, 21 Ogos 2009

SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN..

Lama rasanya tak berblog...actually mama sedang busy menjaga mak Ana berpantang..Bila dah lama tak uruskan baby kecil, seronok juga bila dpt kesempatan ini..Harap Mak Ana akan dapat sihat dan berpantang dengan baik..

Buat rakan-rakan blog, dikesempatan ini..mama nak ucapkan selamat berpuasa Ramadhan...Sama-samalah kita rebut ganjaran dan pahala yg byk ditawarkan dalam bulan yg penuh keberkatan ini( bukan jualan murah ye..)..Harap dpt khatamkan Al-Quran bulan puasa ini..Doakan ye.

15 ulasan:

Imah Ishak berkata...

Salam ramadan untuk Mama Zureen Sekeluarga...Selamat Berpuasa:)

Liana berkata...

salam ramadhan.... Semoga ramadhan kali kita lebih bermakna. Ummi minta maaf jika ada tersilap sama ada senga atau tidak disengajaka :)

ku tak sempurna berkata...

selamat menyambut bulan ramadhan..
marilah sama mengimarahkannya...

maaf zahir batin...




pssttt... best kan main dgn baby :D

zieha berkata...

selamat berpuasa ye dik zureen,kalau berbuka tu ingat2lah akak zieha dikejauhanszzz..hehehe
semoga dirahmati selalu..amin:)

nadia-ady berkata...

salam ramadhan buat akak sekeluarga ;)

ain berkata...

oooo..busy jd bidan upernya. hehehe

SALAM RAMDHAN UTK ZU SEKELUARGA JUGA DAN MAAF ZAHIR BATIN!!

zureen @ mama berkata...

Terima kasih Imah.Selamat Berpuasa.

zureen @ mama berkata...

Thanks Liana...
Selamat Berpuasa...

zureen @ mama berkata...

Selamat Berpuasa Kak Zieha..

zureen @ mama berkata...

KTS...memang syokk main2 ngan baby ni..he3(iskh takut plak dpt idea utk baby baru..he3)

Selamat Berpuasa..

zureen @ mama berkata...

Adik Nadia..Selamat Berpuasa..

zureen @ mama berkata...

Kak Ain...Selamat Berpuasa Ramadan..

Sesekali menjadi pengurus org pantang..he3(mencabar jugak..)

Suzi berkata...

zureen,salam ramdhan juga utk zureen sekeluarga....

kalau dah seronok jaga baby, apa lagi...blh tambah lagi hihihi...

zureen @ mama berkata...

Salam Ramadhan Kak Suzi..

Memang ada juga rasa teringinnnya..he3

Sasha berkata...

bagusnya ada kakak mcm ni... take care adik yg tgh berpantang... tak dapatlah adik tu berpuasa tahun ni yea?... byk tu nak ganti...

Salam Ramdhan juga utk Zureen... Moga kita semua diberikan keampuanan & keberkatan di sepanjang bulan Ramadhan & bulan2 akan dtg...