Sudilah menjadi teman

Selasa, 10 November 2009

5 Tambah 3

Sekarang mama sedang menjaga 8 org kanak-kanak Ribena dirumah..(5 anak mama dan 3 lagi anak Mak yatie). Meriah betullah rumah sekarang. Kata ayah dah macam orang buat bisnes taska aje..he3

Actually Mak Yatie sedang dalam proses ambil periksa kat UM sekarang ni..Jauh datangnya dari Kota Bharu ke sini..Apapun mama ucapkan semoga berjaya dengan cemerlang dalam peperiksaan....Mengenai anak2 Mak yati disini , janganlah dirisaukan..Bibik Mak Yati pun ada disini ..InsyaAllah akan mama jaga mereka dengan sebaik mungkin..Yang penting sekarang Mak Yati fokus utk exam.. FOKUS..FOKUS..FOKUS..

Yang penting jangan GABRAH masa jumpa examiner..mereka pun manusia macam kita juga..he3..


14 ulasan:

ain berkata...

wowww...full house tu!!! semoga mak yatie berjaya!!

naz ilyn berkata...

salam... amboiii meriahnya tak boleh nak bayangkan kalau nak masak mahu sekawah kot... tapi mmg seronok bila malam tengok semua tidur lena hilang rasa penat... betul tak zureen.

CRAZY BEAUTIFUL88 berkata...

memang meriah, mesti cam-cam perangai yang ader kan? tapi tu semua tak penting yang penting bahagia

Sasha berkata...

waaa.... seronok sakanlah budak2 tu bermain... meletup2!... Semoga berjaya utk Mak Yatie dlm examnya!...

ku tak sempurna berkata...

jaga 8 org budak, mcm berjogging 5 jam sehari..
hihihi..

mencabar... :D

zureen @ mama berkata...

Kak Ain..agak penuh jugalah umah..he3

But sangat seronok..riuh rendah.

zureen @ mama berkata...

Kak Naz..kalau goreng nugget habis satu paket..sekali hadap jer..

But seronok dpt mkn ramai2..mcm zaman zureen kecik2 dulu.

zureen @ mama berkata...

Akak dah sihat..Zureen suka sgt nama anak akak ..CINTA..unik sekali..

zureen @ mama berkata...

Semoga berjaya Mak Yatie..

Zureen pun berdoa sgt moga dia berjaya kali ni..

zureen @ mama berkata...

Takdelah berjogging..sbb badan still asyik melekat depan PC..he3

Ada anak2 dan bibik yg membantu..he3

xiiinam berkata...

Nak pindah ke rumah zureenlah...biar mama zureen jaga ckLah sekali...he.he..

zieha berkata...

fuh..meriah teww..bila diorang balik semula ke kb agak2nya sunyi tak zureen..hehehehe

zureen @ mama berkata...

Boleh shj kalau Ck lah nak duduk disini...he3

Labih ramai ..lebih meriah..

zureen @ mama berkata...

Mungkin sunyi sedikit pd awalnya..but takpe sbb lepas ni zureen nak serbu umah diorang plak..he3