Sudilah menjadi teman

Sabtu, 19 Disember 2009

Nak Cuba , Try, Testlah...

Setelah melawati blog rakan-rakan bloggers dapat ilham pulak nak cuba detox diet..Kata ayah biasalah kalau ilham datang waktu perut kenyang ni macam nampak ok jer..Tapi masa nak melaksanakannya satu hal lain (huhuhu) ,..Tapi rasanya macam boleh dicuba ni..Lagipun proses ni tak melibatkan makan ubat (so rasanya selamat).

Esok nak beli (borong) segala macam buah-buahan dan sayuran yg perlu..Menu pun mama dah start rancang..Ayah tercinta silalah beri sokongan moral pada mama tanpa berbelah bahagi ok..Takdelah nak turun banyak manapun..asalkan masuk dlm kategori normal weight pun ok..(nampak sgt dah overweight.. ,takpe2 fikiran mesti positif, mesti BOLEH PUNYE.. )

Kesihatan penting supaya mama dapat menjalankan tanggungjawab dengan baik dan berkesan...(statement ayat macam iklan jer..)

6 ulasan:

~@k1 is @utuMn!~ berkata...

owhh..
cuba2~
xsalah nk mencuba tok sumthg yg positif~ tp jgn drastik~

ain berkata...

semoga berjayaaaaa!!!!

Rash berkata...

aja! aja!
nnti kongsi la hasil nye k =)

zureen @ mama berkata...

Belum start lagi..he3

Tapi yg penting bukan drastik..setuju sgt.

zureen @ mama berkata...

Kak Ain nak join..he3

Start pun blum lagi..Semangat je lebih.

zureen @ mama berkata...

Rash..InsyaAllah kalau berhasil kita kongsi 2 ye..he3