Sudilah menjadi teman

Jumaat, 15 Januari 2010

Gerhana Dikala Mendung..

Mama teringin sesangat nak melihat gerhana matahari yang bakal berlaku petang ni..Tapi cuaca macam sedikit mendung pula dikawasan ini ..Agaknya dapat ke melihat gerhana tersebut???.. huhuhu..

Still berharap..Dan jangan lupa solat sunat gerhana ye...


10 ulasan:

yuyuEyuliAnayusOf berkata...

kat sintok pon mendung..

zureen @ mama berkata...

Kat sintok pon mendung ye..Kat shah alam pun a bit mendung gak ni..

xyncaholic berkata...

tu la kat melaka matahari diselubungi awan tebal..
camner nak tgk nih..

azieazah berkata...

Duk dalam ofis tak nampak apa pun...

ain berkata...

kat tpt akak pun mendung gak!!!

xiiinam berkata...

Riuh juga budak-budak kat sekolah tadi...dapat tengok kejap!

zureen @ mama berkata...

Kat Melaka pun mendung ye..

zureen @ mama berkata...

Kena keluar opis baru boleh nampak Kak Azie..

zureen @ mama berkata...

Johor pun mendung jugak ye Kak Ain..

zureen @ mama berkata...

Ck Lah..zureen sedih sebab terlepas tengok gerhana tu ..tertidur kepala sakit..