Sudilah menjadi teman

Khamis, 21 Januari 2010

Selera Tekak Lain-Lain..

Tengahari ni Sara seperti biasa makan Sup Cendawan bersama roti..Anak mama yang seorang ni memang kurang suka makan nasi..Lebih suka makan roti. Jadi stok roti mesti dipastikan ada setiap masa dalam dapur..Uihhh..anak tekak Sara berselera western..he3

Asalkan Sara nak makan, is good enough for mama..(makan ajelah apapun, asalkan HALAL..). Anak mama yang sorang ni memang agak bercinta sikit bila disuruh makan ..memang banyak songeh dan sungguh banyak alasannya..

Makanlah sementara ada selera dan ada makanan untuk dimakan..Bila sudah tiada selera nanti atau makanan yg nak dimakan pun takde..hmmm..(fikir-fikirkanlah..)

Wah! Ada alasan baik punye untuk makan (bertambah..)..he3

9 ulasan:

kakchik berkata...

salam zureen.
syukurlah sara nak makan w/pun selera western :)
anak2 sedara kakchik pun ada perangai msg2 bab makan ni.
takpelah kan, asalkan diorang mahu makan untuk sihat membesar.

ain berkata...

wahh..sara mcm zati..suka western, x berapa suka nasi. akak ada 4 anak, empat2 berbeza selera. poninggg!!!!

azieazah berkata...

Yaaa.. kalu dah sakit ilang selera, letak durian paling mahal pun tak upaya nak jamah...

so jomm kita makan makan...

zureen @ mama berkata...

Kak Chik..bukan setakat budak2..kita pun selera macam2..

Zureen pulak dahlah selera macam2..tinggi pulak seleranya..he3

zureen @ mama berkata...

Kak Ain..harap2 Sara pun pandai macam Zati gak..Amin..

zureen @ mama berkata...

Kak Azie nak ajak makan2 ke..JOmmmm..

Dashing Days berkata...

my lil niece nak suruh die makan bercinta.sebab tu kurus.tp adik die makan laju je..sbb tu tembam hehehe budak2 kalau bg vitamin utk selera makan pon lom tentu nak makan jugak dh suke makan tu even roti pon syukur kan hehehe

noor afzan berkata...

ikut ajelah selera anak asalkan bukan makanan x berkhasiat..

cik EPAL berkata...

makan jangan tak makan :D