Sudilah menjadi teman

Isnin, 22 Mac 2010

Ceria Dan Hampa Pesta Buku..


Sabtu lepas mama dan ayah berkesempatan untuk pergi ke PWTC untuk bersama-sama memenuhkan dewan bersama mereka yg lainnya..Mencari dan mengintai-intai buku idaman hati di pesta buku....

Adalah beberapa buku yang berjaya menarik perhatian mama (dan berjaya membuatkan mama memilikinya..).Buku memang boleh menceriakan hari mama..So sapa-sapa nak beri hadiah pada mama..Sebuah buku yg bermutu sudah mencukupi..

Buku anak-anak pun mama turut belikan..Rasanya lenguh jugalah berjalan kaki berpusing-pusing..Berjalan dari satu gerai ke gerai yang lain..

But ada juga yang sedikit menghampakan mama hari tu..Actually teringin sangat nak berjumpa teman blogger but nampaknya bukan rezeki mama nak berjumpanya lagi.Sebab masa mama sampai di gerainya , beliau sedang rehat makan (nak nangis boleh..)

Tapi takpelah next time mungkin ada rezeki jumpa ...

Tak sabar nak menghabiskan baca buku-buku yang dibeli....Bagi mama buku adalah harta..so kalau dah pinjam sila jaga harta itu dan pulangkan bila dah habis baca ye anak-anak..

2 ulasan:

azieazah berkata...

Aduhhh, sampai nyer hatiiii...

kalu bagitau pada rakan promoter lain, harus depa leh call Kak Azie balik ke booth dengan kadar segera. Ntah-ntah masa tu, Kak Azie dok ada dalam bilik stor tepi tu jer, sedang makan.

zureen @ mama berkata...

Takpelah Kak Azie..InsyaAllah bertemu juga kita nanti..

Mungkin waktu tu zureen dah semakin cute sikit..wakakaka..