Sudilah menjadi teman

Ahad, 21 Mac 2010

Makan Malam Pukul 12 Malam??

Sepatutnya makan malam pukul 7..Tapi eksen takmo makan nasik laki bini ni, makan roti sahaja (macam ala-ala dietlah kononnya..he3).

Entah camne lepas pukul 12 malam si bini mengadu lapar (ke cacing dlm perut yg lapar ..entahlah tak berapa nak pasti...ayat coverline baik punye..he3)..Rupa-rupanya diwaktu yang sama lakinya pun lapar sama..(sahlah mereka ni sehati sejiwa seperut)..Maka bergotong royonglah mereka memasak untuk dijadikan santapan..(Nasib baik laki dia nak jugak tolong..kalau tak...)

Sepatutnya boleh dipanggil supper bukan dinner ni ..

Esok timbang badan masing-masing naik sekilo..(sila sorokkan penimbang malam ni..supaya hati tak terlalu terluka esok pagi..)

11 ulasan:

diLL berkata...

ihiks~ sweetnyaa.. ;)

zureen @ mama berkata...

Dill..dah lapar..apapun sanggup..he3

ciK LyndaWawa igUana berkata...

hehehe..jgn tido dulu kak..sila bersama2 buat senaman pulak...hahahaha..senaman apela malam2 gini...hahahah( saya dah pk lain!)hehe

zureen @ mama berkata...

Wawa..perut kenyang manalah larat nak bersenam..he3

Senam dalam mimpi ajelah (agak2 tido bakar kalori tak??)

xiiinam berkata...

Lepas makan sekilo...naiklah sekilo.
Nanti pergi toilet...hilanglah sekilo...



Wakaka...

kakchik berkata...

salam zureen. itulah... jangan main2... kalau perut tu reti makan nasi tiba2 makan roti, manalah dia boleh tahan lapar kan, hehe.

zaizax berkata...

ahha, punyala la nk diet las2 tgh2 mlm mkn lg la berat

zureen @ mama berkata...

Ck Lah kalau boleh dibuang sekilo tu tak gak..berbaloi2 masuk toilet..he3

zureen @ mama berkata...

Yelah Kak Chik..dah tekak dan mknan ruji adalah nasik..mana nak kenyang makan roti walaupun habis sebuku..he3

zureen @ mama berkata...

zaizax...thanks sudi singgah..

kak zureen kalau mendietkan diri memang akhirnya begitulah...huhuhu..

Mummy Chubby berkata...

adoiii...kalo bleh jgn ler mkn tgh malam...bahaya wooooo! mummy skang nih mmg mngelakkan dr mkn mlm tau...skang nipn mencanak2 naik.tula xjg mkn....nant leh arr exercise sama2 ek...