Sudilah menjadi teman

Khamis, 8 April 2010

Mama Bertukar Menjadi Naga API...(ikut irama digimon )

Bila mama bertukar menjadi naga API ,maka berhati-hatilah..Awat ni mama tiba2 boleh bertukar jadi naga API pulak ni???

Actually malam tadi ,API letrik terputus secara tiba-tiba dikawasan perumahan mama..Kira-kira pukul 3 pagi (waktu deep sleep mama..).Jadi tidur mama telah terganggu..terpaksa bangun cari lilin,,cari tin untuk dibuat alas..(penuh buntut tin dengan lilin..)

Nak tidur balik semula tak boleh plak, sebab panas..huhuhu..Berjam menunggu baru ada API letrik (grrrrrr...).BerAPI hati mama tau..Lepas tu baru boleh tidur dengan selesa..

Pagi ni mama bangun dengan keadaan tak cukup tidur..Driving hantar anak-anak pun kena makan gula2 pedas .Agaknya kalau ada pemandu kereta lain yg gatal2 tangan main lampu atau hon..mama kejar dia sampai umah..wakaka..(bajet garanglah tu..)

But sekarang dah OK sebab kipas dah pasang laju2..NO MORE API dalam hati.. :)

9 ulasan:

Tirana berkata...

Kak Tirana bayangkan Zureen sembur api ikut mulut macam naga..hehehe

Budak Pipi Tembam berkata...

uuyyyooo~~~mama garang...hihi...

Muhammad Adam Rayyan berkata...

haha!

dah terbayang dah NAGA API dalam citer digimon tu. Jangan Naga Api gi ngamuk kat TNB ye. Kesian mummy Adam keje kat sana

Zaitun berkata...

Nasib baik naga api tak mengamuk tengah2 malam kalau tidak mesti satu taman dikejutkan bomba.

zureen @ mama berkata...

Kak Tirana..sila bayangkan..he3

zureen @ mama berkata...

Budak Pipi Tembam..salam kenal..

Takdelah garang sangat..bolehlah tahan..he3

zureen @ mama berkata...

Mummy Adam kerja sana ye?...he3

TNB kawasan yg mana?Naga Api ngamuk kat tempat lain ajelah..he3

zureen @ mama berkata...

Zaitun...kalau mengamuk panggil bomba...Bomba datang berlumba-lumba..

Neeenoong...neeenooong...(ehh! camtu ke bunyi siren bomba..he3)

xiiinam berkata...

Kat sini pun elektrik terputus masa tu...setelah satu dentuman petir yang amat kuat...sekali je petir berdentum, sedang hujan tak turun pun... Anak-anak ketakutan...




Errr...dragon ball ada tujuh biji bola api semuanya...he..he..