Sudilah menjadi teman

Jumaat, 9 April 2010

Susahnya nak menahan keinginan yg itu..

Mama memang tahu bahawa sepatutnya ,mama fikir berpuluh-puluh kali sebelum melakukannya..(rasanya tak fikir panjang sangat kali ni..).

Mama pun tahu dah banyak kali orang lain beri nasihat dan melarang mama melakukan perkara tersebut..(mesti nasihat mereka masuk telinga kiri, tapi keluar terus telinga kanan..huhuhu)

Mama tahu yang perkara ini bakal mengundang masalah yang lain..(ke buat2 lupa waktu melakukan perkara tu..)

Apa sebab mama still nak buat jugak???? SEBAB tak tahan....gerammmmmm.....seperti rasa ada godaan besar untuk melakukannya..huhuhu..

TAPI MAMA DAH RASA MENYESAL MELAKUKANNYA..JERAWAT KAT MUKA YG GEBU INI TELAH SELAMAT MAMA PICIT..(walaupun sakit ku redah jua..)

Sekarang dah ada parut kat muka ....timbul masalah baru .he3(ayah jom pergi cari ubat hapuskan parut pulak..)

17 ulasan:

xkenalmakexchenta.blogspot.com berkata...

huhu..
biler ader parut mmg myusahkan..
tapi time ader jerawat lagy myakitkan..
xdpat than dry memicitnya..

Zaitun berkata...

Dah tak lawa bila dah ada parut.Ikat tangan supaya tak menjalar kat muka.

pak long berkata...

salam...
kita bagi 5 bintang entri ni...buat haku saspen..huhuhu

Nad a.k.a MamaZakwan berkata...

huk aloh..saya igtkn ape la td..hikhikhik ;)

zureen @ mama berkata...

Memang tak tahan nak memicitnya..boleh masuk dlm mimpi..he3

zureen @ mama berkata...

Zaitun..nak ikat pun tak guna sbb JERAWAT itu telah selamat zureen picit...huhuhu..

zureen @ mama berkata...

pak long..memang saspen bab picit jerawat ni..he3

zureen @ mama berkata...

Nad...apakah dalam pemikiran nad tadi??...bertenang2..

shi3la berkata...

kalo dah lawa parut ader pon org tak nampak kak..

salam kenal kak..sy raser sy 1st time masuk sini

ctnurkhijah berkata...

la.. ingatkan apa tadi...

mimi berkata...

wakaka.
biase latu...
tu tandanya dh matang eheks..
hormon lebih kot..
mimi pun ader

butterfly berkata...

suspen betul cerita ni...

zureen @ mama berkata...

Salam perkenalan Shila..

zureen @ mama berkata...

Salam kenal CT..agak2 tadi apa ye??he3

zureen @ mama berkata...

Salam butterfly..suspen ye?he3

zureen @ mama berkata...

Mimi...kak zureen dah lama matang aka tua pun tiba2 tumbuh jerawat..adalah ini bermakna kak zureen kembali muda..he3

farysa berkata...

gne la natasha
ok jgk