Sudilah menjadi teman

Khamis, 6 Januari 2011

Susah Bila Ada Makmum Begini..


Cuti sekolah telahpun berakhir....Maka Shamel 'kehilangan" teman untuk melakukan segala macam aktivitinya ..Abang Amin kesayangannya telah kembali kesekolah...Sekarang mamalah dijadikan penganti...:)

Tapi waktu pagi Shamel masih dapat masuk kelas "TADIKA AL_AMIN"...Tak perlu bayar ,free jer..Semua subject ada diajar ..Cikgu tadikanya sangat baikhati dan penyabar (malahan lebih sabar berbanding mama..he3).

Selalunya Shamel solat bersama Abang Amin..tapi sbb abg dah sekolah ptg ..mamalah yg jadi pengantinya sekarang..

Yang tak tahan kerana makmum ni sepanjang solat Zuhor dan Asar asyik baca ABC sahaja ketika sujud dalam solat..Terganggu mama dibuatnya..huhuhu..Sukahati tukar bacaan dalam solat si bongsu ni..hmmm..(tapi mama dah terangkan pada dia tadi, hope esok tak berulang lagik..)

5 ulasan:

Lady Lavender berkata...

alaaa...comeinya baca ABC masa solat hehee..

Suzi berkata...

hehehe lawaklah shamel ni. tapi takpe...yg ptg dia nak solat...kan? soal bacaan tu lama2 dia hafal dgn sendirinya sbb selalu dengar dan buat.

zureen @ mama berkata...

Lady Lavender..yg mendengar rasa seperti dikuis-kuis hatinya..he3

zureen @ mama berkata...

Salam Kak Suzi..InsyaAllah lama-kelamaan akan berjaya juga Shamel hafal bacaan yg betul satu hari nanti.. :)

ummu hanis berkata...

he3! yang penting dia nak solat.. kene tahan la yek.. gangguan tu x sekuat aura cik ana dia kan.. he3...