Sudilah menjadi teman

Rabu, 2 Disember 2009

Mr.Kentang...

Agaknya sbb selalu sangat mengklik lagu Mr.Kentang...Anak2 asyik nyanyi lagu tu jer sejak dua menjak ni..fenin dibuatnya...

Petang ni Cik Bibit dan Hidayah nak sampai dari Batu Pahat..Nak ikut berkonvoi ke Kelate esok pagi ..sesudah subuh (yelah tu...wakaka..)

Esok konvoi 2 kereta shj..Mak Ana tak dpt bercuti awal plak..hmm..

Cuti-cuti Malaysia...

8 ulasan:

xiiinam berkata...

Berhati-hati di jalanan.....

xiiinam berkata...

Moga selamat pergi dan kembali...

xiiinam berkata...

Selamat berkonvoi....

Yanmie berkata...

selamat berkonvoi kak..mudaha dipermudahkan semuanya..amin..

PiNk ButTeRfLy berkata...

mama_zureen, my lil sist yang darjah 5 pun dok nyanyi lagu ni.

sakit telinga sebab die nyanyi kuat2 dengan lirik die sendiri.

hehe..

zureen @ mama berkata...

InsyaALLah Ck Lah..

takut2 jugak memngingatkan nak lalu tasik banding yg besar tu..fuhhhh kecut perot...

zureen @ mama berkata...

Doakan ye Yanmie..

zureen @ mama berkata...

Pink Butterfly..dahlah kita yg tekan nuff dengar lagu ni berkali-kali...

Budak2 sibuk nyanyi berkali2 jugak..he3